2015-08-27

 
Jag har 3 nya böcker i bokhyllan. "Alive", "Crown of midnight" & "You"  Känns helt underbart. Jag vill ju så gärna läsa allting samtidigt men ja...inte lätt alla gånger.
 
Läste färdigt "Insurgent" idag. Omg!
Mer om det i ett annat inlägg (maybe).
 
På tåget till Hälsingland så påbörjade jag läsning av den här godis - boken.  Nått lättläst bara. Än så länge är jag inte så godis sugen ..haha. Jag borde skriva en recension. Vet inte riktigt varför jag slutat göra det. Mitt skrivande kommer och går i perioder. Jag gömmer mig gärna från sociala medier. Jag ska försöka skärpa mig.
 
Annars så har mitt lokala bibliotek  (äntligen) släppt sitt programblad över aktiviteter September - oktober 2015. Jag är väldigt pepp och ska försöka komma ut mer och vara social och allt det där. Ska försöka samla mod att anmäla mig till en bokcirkel (trots social fobi). Håller tummarna!
 
BTW
 
Hur botar ni bloggtorka? Nä, tänkte bara för det känns som att jag lider av det för tillfället. Vad gör min blogg unik? Vad lockar er hit? Nått jag borde skriva mer om? Jag behöver lite positiv uppmuntran antar jag. Ha det gött! ♡