Man kan aldrig ha för mycket te hemma!



Idag så har jag varit iväg till Ockelbo marknad med sambon och en väninna.
Väldigt mycket folk var ute idag, men det gick bra som tur var också var det jättevarmt, men jag hade en svalkande klänning så det var skönt.

De områden jag kände var viktigast att besöka var BOA-skivakuten (second hand för mediaprylar) och Cerry´s (te och konfektyr-shop). Jag kräver inte så mycket när jag är ute på marknader, men te! det blir det alltid när jag går runt ( i alla fall i Ockelbo eller Rättvik).
Sambon skämde bort mig med 3 nya te-burkar (aaaw) och jag stod för 3 nya sorters te som jag köpte hem. Och här nedan ser ni en bild på det som jag har hemma just nu.

Cerry´s te är himmelriket! Har verkligen hittat rätt!
tror jag aldrig mer kommer köpa annat te än dessa, haha!



Sorter som har gått mest åt i hushållet är Bubbel & Mormors fruktblandning! ;)
Men det ska bli trevligt att testa på allt det andra också ~ Nu borde jag ju ha te-bjudning som bara den!

Har ni något favorit te/kaffe/övriga drycker? Skriv en kommentar vettja ;)
#1 - - MissMagic:

Åh vilken fantastisk samling! jag vill bara smaka på alla nu!
Mitt favorit te just nu heter psycho lemon. Det är ett starkt chilli te. Det är awesome! :)

Svar: Tack ;D ja ibland kan det bli lite svårt att välja när man har för mycket (eller kan man ha för mycket?? xD). Vilket coolt namn ;D Är det jättejättestarkt? (vet inte om jag någonsin har druckit te med chili). Men när du inhandlar te, är det något speciellt märke/ställe du dras till? :3
Natsumisan