Cykeltur & nya målarböcker


Jag och sambon cyklade till Valbo köpcentrum idag.

Grejen är den att jag har i flera år velat cykla till valbo...bara för att kunna säga att jag har gjort det nån gång i livet. Vi var borta i ca 3-4 timmar skulle jag tro.

I början var det ganska drygt att cykla; för jag tänkte en massa tankar som att "jag orkar inteee" men samtidigt så försökte man fokusera på att JAG VILL.
Men så stod man ut och lyckades komma till målet!
Och på hemvägen gick det (såklart) mycket snabbare. Så det känns bra att kunna pricka av nånting från "att göra"-listan. Jag har ingen riktig lista, men den finns i hjärnan någonstans!

I och med detta så unnade jag mig en ritbok. Bättre än godis, tänkte jag.
Också beställde jag en till. Men den var ju så fin!




Jag länkar till adlibris, fast jag köpte "Feer"-boken i Valbo idag
och "Pop Manga"-boken beställde jag via bookdepository

Jag har bara färglagt massa kattbilder i 2 st Art-therapy böcker sedan innan;
och nu känner jag att jag behöver lite variation, ehehehe!

Färglägger ni i sånahär böcker?
Vilka böcker/pennor har ni osv? :)
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Jag har några målarböcker, min favorit just nu är en liten som heter I skogens stillhet :)

Svar: Dom små målarböckerna är så lätt att ha med sig överallt! tihiii;D
Natsumisan