Snart nytt år, dags för ny kalender!

Min nya kalender kommer pyntas (i all evighet) såsmåningom.
Men jag kan visa ett sneakpeak hur det kan se ut...med exempel från årets kalender ~

Väldigt mycket dagbok/loggbok-känsla indeed, men jag kan inte låta bli!
Boken måste fyllas med text, färg, glitterlim, bilder & massa kärlek!



På översta bilden är hur min kalender ser ut när man öppnar första sidan 2016
och den nedre håller jag på med just nu ....("under uppbyggnad" )



Den här GÖTEBORG-sidan är jag rätt stolt över faktiskt ~



Aaaa.....lite såhär kan det se ut när jag håller på. TEJP ÄR ETT BEROENDEEE 



Samma sak med gulliga stickers och tidningsutklipp....har en mapp där jag samlar inspiration



....Eller så ritar jag själv när det humöret finns~



LONDON (Ihhhh)

....och de där röda dropparna längst upp på pappret är min MENS ifall ni ville veta ;)

Jag har ett MENS-SCHEMA (längre fram i boken) som är uppbyggd i
DROPP-MENS eller ENORM-JÄVLA-MONSTERMENS (med anteckningar på dagar osv).
Det är bara för att jag själv ska ha koll på att jag är en frisk individ. Men jag tycker det är jäkligt smart!

 
MEN JA .....TADAAAA ~

Den svarta boken är min kalender för 2017 ....och ni ser ju vilken skillnad!
Det är samma typ av bok också - bara att det är annat år ~ OTROLIGT!

ÄR ni funktionella med eller utan kalendrar?
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Jag önskar att jag var en kalendermänniska för det verkar så mysigt :P men jag använder ingen

Svar: Det är aldrig för sent att prova på ;) men då är jag istället avis på dig som har bra hjärnkapacitet utan kalender ;) att du klarar dig ändå ya know ^^
Natsumisan