Göteborg (12-14 Juli 2016)



Vi hade bestämt oss för en 2-dagars semester i Göteborg. En stad jag aldrig besökt. Perfect, jag behöver se mig om i världen (SVERIGE)! Så vi åkte dit och det gick la bra. Var väldigt osäker på spårvagnarna....(flera nära-döden-upplevelser), men Joeru verkade ha koll och jag bara hängde med.  
Vi hade planerat följande upplägg: Liseberg, Universeum & SF-bokhandeln
Men det slutade med att vi bara besökte alla bokhandlar vi kunde hitta + chilla på hotellrummet.
Men det var ju skojsigt det med!



Det bästa med vårt rum på Gothia Towers var att det fanns vattenkokare (!) och te/kaffe vilket var väldigt lyxigt tycker jag! Och rummet var nog det bästa jag sovit i någonsin på hotell faktiskt. Körde standard.


Utsikten från vårt hotellrum


*springa runt och fota lite här och var*
 


Beställa en Frapino Mocha på Espresso House (KUUNG!).


En Natsumi


.....Och en glad (?) sambo <3


.....också åt man frukost! (NÄMEN!)

Och nu kommer en HAUL i bildformat! WAAAAW
Det mesta jag inhandlade var sånt som jag aldrig läst/nya författare för mig etc *spännande*
 


*fylla bokhyllor med ny läsning*



....Också kom man till PocketShop, man ba TAKE MY MONEY. Jag har en Notebook med bild av Sofi Oksanen sedan innan; men nu köpte jag även denna....för jag älskar känslan av boken och den är perfekt att skriva i. Även bra och färglada pennor (very important) och vad jag ska fylla i de små böckerna, ja den klurar jag på fortfarande! Men dom var riktigt fina :) 


.....Och ja..... Lite stickers och ett såntdär ...vadheterdet.....bokfodral ....
så man skyddar boken från att gå sönder. Gorgeous!


Jag hade väldigt roligt i Göteborg i alla fall och återvänder gärna!

#1 - - Vargnatts bokhylla:

Vad kul du verkar ha haft det! :)

Svar: Jo, det var riktigt härligt att komma ut en sväng ;D
Natsumisan