Min födelsedag...

... var som en vanlig dag! MEN med en oväntad överaskning~

På födelsedagen (i Oktober) ger sambon mig en limegrön resväska (från svärmor).
På den hänger ett tjusigt, färgsprakande kort.
I slutet av kortet läser jag något i stil med "ha det så trevligt på resan".
Jag är ett enormt frågetecken.
Han drar mig i armen och visar almenackan. 
                                                              November. London. 5 dagar.
Jag gråter glädje. Dunkar huvudet i hans bröstkorg. Frihetskänslan. Han är lite skärrad.
"Tyckte du inte om min present?" säger han förvånat (för skoj skull).
Jag snörvelskrattar och vill inte sluta kramas. 



Även stort tack till er som skickade brev/vykort/presenter på min födelsedag <3 *glitterkramar*

 
Hur är det med er fina folket? Vad händer i era liv?
Själv (som ni märker) så har jag (åter igen) hållit mig borta från sociala medier....för att jag fortfarande mår dåligt av det ibland....Men sen har jag även andra beskymmer; som rör sjukhusbesök, att jag själv sätter för höga krav på mig själv och blir depp på det: vilket påverkar mitt läsande/fritid och allt sånt där. Det går väldigt segt just nu, men håller tummarna på att det är på bättringsvägen ~
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Håller tummarna för att allt jobbigt lättar snart!

Svar: Det värmer <3 Tack kära du <3
Natsumisan

#2 - - MissMagic:

Åh vad roligt med London! jag ska själv dit i november faktisk! :) Tänk om vi möts där? ;)
Hoppas du får riktigt mysigt :)
Synd att det är tungt nu med läkarbesök o så. Jag hoppas det inte är något allvarligt, att du är helt kry snart och att inspirationen återvänder. Vet hur det är att ställa höga krav på sig själv.... Jag är också mycket sån.