Topp 5 löpningslåtar

Jag var ute på terrängspåret alldeles vid där jag bor.
Jag fokuserade på att gå/jogga/springa. Det jag kände för liksom.
Och med musik i öronen så började jag kuta.
Och då börjar en massa tankar komma. 
Kan jag inte skriva ett inlägg om mina topp 5 löpningslåtar?
Åtminstonde de som jag känner, just nu, att
"de här! så fort dom spelas, så kan jag inte sluta röra på mig".

För jag själv skulle vilja upptäcka fler beats som får pulsen att rusa.
Vad lyssnar ni själva på för musik, "för att komma in i flow"?? :)  

Hur som helst,kära läsare, här kommer mitt bidrag.
Mina Topp 5 löpnings/dans/whatever-låtar (just nu) 

___________________________________________________________

 1. 


I början av låten börjar jag liksom "förbereda mig", andas hitta fokus etc. Men så fort som ba HEEEY, då jäklar brukar jag rusa på som bara den! Det är något med musiken och takten ....och att låten liksom fastnar i huvudet :D Perfekt att springa uppförsbackar! Haha!

2. 


Det här spelet är ett beroende just nu (min pöjkvän spela det här ett tag, och sen ramla jag också i Vocaloid träsket). Jag har inget emot det! MEN just den här låten! Jag blir jätteglad utav den! och så fort den spelas så får jag ett rus i hela kroppen :D

3. 


Bara för att jag är ett Precure-fan....så är det enkelt att känna in sig i denna <3

4.

Också kör vi en PANETOZ, för att den här låten är så #"%"#"¤ bra!
Den här spelar jag i princip varje dag. Jag har den som alarmsignal. Jag har den som tränings-musik. När jag diskar. Whatever. Upplyftande. Jag såg Panetoz här i Gävle när Melodifestivalen var hit, så det var kul att upptäcka den här låten när jag var dit med vänner.

5.
 


Och ja! Den här! Jag har alltid lust att vilja dansa.
(Känns som att jag säger så för alla låtar, haha! Men det är ju så).

Om du gör en egen lista, så skriv gärna en kommentar så kollar jag din ^^
Behöver inte bara handla om löpning, det kan vara en "topp 5" överhuvudtaget?
Är det något mer jag borde lista "topp 5"?
Eller något speciellt jag borde skriva mer på bloggen? Skriv och kommentera vettja ;)