Frågesport är min grej

Igårkvällst spelade vi TRIVIAL PURSUIT LIVE, sambon och jag
Det var mycket (skrämmande) beroendeframkallande

Jag pressade knappar och hoppades innerligt på frågor inom katergorier
Som Entertainment eller Art & Litterature
Kom man till Sport och Naturvetenskap så var man inte lika kaxig

Jag vann några gånger, kände mig bäst i världen

Och det första jag kom att tänka
på morgonen när jag vaknade var
TRIVIAL PURSUIT (!!!! MÅSTE ....SVARA......FRÅÅÅÅGOR!!!)

Jag är inte uppväxt med det här spelet
Men när man väl fick testa på,
så var det så pass roligt
Att man ibland inte ville lägga ifrån sig PS4-dosan
Man ville inte gå och lägga sig trots att det var sent

Ronderna kändes för korta och man ba 
IGEN IGEN
SPELA

EN gång till
En till!
Okej, sista gången!
JAG LOVAR, nu är sista ronden!
(Sova, vad är det för jäkla påhitt????)



Slänger upp en trailer till spelet som vi körde ~

 
Har ni spelat Trivial Pursuit?
Vilka kategorier är era favoriter och vilka vill ni helst undvika?
(Geografi, Underhållning, historia, kultur/litteratur, natur/vetenskap och sport/fritid)