Upptäcka ny skogsväg



Idag for vi iväg på en dagstur till Hemlingby friluftsområde. Ett ställe jag aldrig besökt.
Detta är något som jag har skjutit upp väldigt länge; att ta sig dit och se sig omkring.
Men jag lyckades till slut flörta med mig min sambo (på hans villkor, of course!) .

Vi promenerade 2,5 kilometer och det är ju bättre än inget :)
Jag hade med mig favorit-ryggsäcken med något att fika och anteckningsbok+penna.

Så ja! Vi kollade runt hur det såg ut och såntdär. Vi pratade, promenerade och tiden försvann.
Älskling ba "menååå det här kommer ta hela dagen" men jag lovade att det skulle inte göra det.

Vi kommer uppskatta den här stunden tillsammans, tänkte jag.
Vi var bara borta i någon timme.


 
Det var härligt! Hoppas ni andra har en fin helg!
Vad händer hos er?
 
#1 - - MissMagic:

Låter väldigt mysigt. :) Jag bor ju mitt i Stockholm och jag saknar ofta naturen även om jag trivs i Stan. Måste bli bättre på att få tillfälle till lite skogspromenader o sånt oftare :)

Svar: Finns det något "skogs-ställe" i Stockholm? *random fråga* :D Annars är du välkommen till Gävle vet du *blink blink* ^^
Natsumisan