Nya bokhyllor, BOOM!


Vi hade ju diskuterat länge angående det där med bokhylla, också kände jag att jag måste göra något bra för att förtjäna det. December månad var HELT godisfri. För det var liksom mitt mål ...att "nu ska jag bevisa för mig själv vad nya bokhyllor betyder för mig"....alltså någonting som jag jättegärna velat ha länge....den spänningen...att "åååh, kommer hon klara av det!?!?!?!" och ja det gjorde jag! För bokhyllor var så pass viktigt för mig att jag kunde motstå andra frestelser! Moahahaha! Fast nu äter jag godis så in i helvete igen, haha,skitsamma! WORTH IT!
Just nu är det väldigt stökigt .....bara för att man lagt böcker lite huller om buller, men det ska ordnas till....också ska man dra fram böcker man gömt undan också har vi andra som ska läggas till såsmåningom! IIIIHHH! ~

På tal om bokhyllor, vad har ni för favoritgodis? :)

 
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Vad fint med nya hyllor!

Svar: Det känns jättehärligt! Tack så mycket :)
Natsumisan

#2 - - Joel:

När ska du byta till Blogger?

Svar: Haha lägg av <3
Natsumisan

#3 - - Estaply:

https://galeria-zdjec.com/

#4 - - Frankzes:

avery_russell_63 - street-ball.info http://street-ball.info/user-33748.html - More info>>>

#5 - - UsalaSap:

https://sobraniemebel.ru/kostroma/

#6 - - Homerwed:

Fake ID Iowa: Your Nighttime Sidekick - Buy Now - Your trusted sidekick for nighttime escapades in Iowa.

#7 - - JosephRhynC:

Vi presenterar för dig en ny rysk dejtingsajt för sex Best Russia Sex Dating Endast vi har riktiga och verifierade användarprofiler
De mest befriade användarna i din region är direkt tillgängliga
Registrera dig med en kampanjkod - 47797 och få en ingång till en privat klubb!
Vi ses snart på - www.rudating.pro