*dricker kaffe med mjölk*

 
Kommer ni att göra någonting kreativt i helgen? Har ni en TBR-hög att ta er igenom? Ska ni handarbeta?
Ska ni pyssla med tejp, stickers och kladda galna kulörer på papper (eller överallt)?
Ska ni ut och lukta på naturen? Ska ni bada ute (..alltså ....lite för kallt i Sverigee va???) eller gå på bio?
Dansaa? Annat? Själv ska jag åka bort en sväng! Äventyr for the win!

______________________________________________________________________



"Ska jag skaffa mig en såndär "Wreck This Journal"?" , frågar jag mig ofta.

Jag är fortfarande osäker, men såg den här videon och bara .... *glitterögon*, WOW!




________________________________________________________________________________

Sen har vi den här.

Jag känner nog mest igen mig i nummer 5, The Artsy-fartsy writer. Och du?



Trevlig helg på er!
#1 - - Celine:

Jag har en bullet journal som är lite liknande med mer text, älskar den, det är min käraste ägodel just nu hihi!

Svar: Nice :D visst är det härligt att bara fylla en bok med massa personligt? ;)
Natsumisan