4 böcker och en cardigan

Har varit borta på sjukhusvistelse under veckan, men nu är jag tillbaka! *applåder*

Jag lyckades fynda lite grejer med när jag var borta ;) vilken överaskning!


Den där Bibliograv-boken har jag sett hur många gånger som helst på biblioteken;
alltid tänkt att JAG SKA LÅNA men det blir ju inte av.
Också låg den där och hånlog mot mig med sina ynka 24 spänn (!) alltså jag kunde ju inte bara lämna den där!
Sen tog jag även upp Ranelid´s Kärleken och de sista människorna på jorden 
Den här boken...med den där baksidestexten...den förföljer mig på alla bokhandlar/loppisar/whatever den bara HEHE-KÖP-MIG och jag bara OKEEEJ????. Måste ju prova på nå nytt åh!





Sen är jag ganska snäll och köper böcker till pojkvännen också, tihii! Här har vi Neverwhere och The making of zombie wars. Jag kände bara att det här är sååå typiskt honom! Så jag chansade och pricka rätt! Yaay!





Sen en finfin cardigan/kofta från New Yorker.
Jag visste att jag skulle ha den när jag såg den! *sparkle sparkle* 

 

Har ni någonting trevligt för er i veckan? Har ni fyndat något nyligt? ;)
 
#1 - - Zyllah:

Jag har aldrig hört talas om någon utav böckerna faktiskt, men kanske några man ska titta upp. <3

Svar: Någon speciell bok du fastnade för? ;)
Natsumisan