Allt väl med er?

...för min del så hade det kunnat vara bättre (tackar som frågar).
Som vanligt är det måendet som krånglar.

 
(Haha, lillbäbis!)

Men kan köra en liten "update" på sånt jag sysslat med....


Senaste anime jag såg: Kiss him not me
Senaste Netflix-serie jag avslutade: Atelier
Senaste bok jag läste: Visa vad du kan (Austin Kleon)
En bok jag läser nu: The fangirl life (Kathleen Smith)
Manga jag läser just nu: Citrus (Saburouta)
Musik som spelas på repeat just nu: Road Trip (De Vet Du)
Dricker: Kaffe med mjölk och varvar med te ibland
Klädsel (när jag inte går ut): Stickad tröja. Leggings. Tjockstrumpor.
Hår uppsatt som en boll mitt på huvudet.
Går runt i vardagsrummet eller tränar med hantlar samtidigt som man kollar netflix för man får dåligt samvete att man inte går ut så mycket. Äter medier som godis.
Eller så sitter man i köket och pysslar. Tejpar. Skriver listor. Ritar. Saker som ska skrivas ner.
En massa drömmar. Som bara svävar omkring en och man vet inte riktigt vart man ska börja.

Har ni läst eller sett någonting senaste tiden, som ni vill rekommendera?