KLÄDER, mina damer och herrar <3

I brist på annat så har jag kollat på en massa kläder på internet.
Här är lite urval av saker som jag föll för <3
Jag tycker mycket om en hel del olika stilar, allt från gatumode till det där eleganta looken. Den bästa modestaden enligt mig: TOKYO, JAPAN. Harajuku, streetstyle, Lolita, Decora, Ganguro...allt såntdär! <3
Jag får mycket inspiration från andra länder när det gäller min klädstil. Det ärju så vackert<3

g
Jag har aldrig varit klädd i nått liknande, men visst sulle det vara kul att prova på? =D
Jag tyckte iaf om den här looken, fast mössan är jag lite osäker på xD ser nog bättre ut om man har den på sned om man skulle ha haft den på sig vill säga.


g

Allting som är sött och har ubergulliga figurer på printen - det säger jag inte nej till! Tvärtom. Tröjor med tryck ska det vara x) Ai laik ith.

 g

Rawr :) Det här får vara det sista som jag visar just nu. Het väska asso <3 Speciellt den med teddybjörnen - fan va söt.

Jag är nog ganska desperat nu, men serious. Jag behöver nya kläder! och därmed bastu...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0