Whatevercon:2

f

WAAAH I CANT BELIVE IT! *__* Jag bor i ----- *börjar få status*, och jag vet hur jag kan komma dit! *wohoo, dancing*

 

Men kommer jag att gå? Eller kommer jag att inte gå? Ensam? Med pojkvännen? Vem, Who, WH00000zzzaaaap! xO *Act like crazy*

 

Haha förlåt att jag verkar så "uppåt", men jag vill verkligen gå på detta. Vem fan ska hindra mig? .____. men jag vill ju inte direkt gå dit själv heller *feglort*

 

Jag vill så mycket, men gör i princip aldrig någonting åt det. Antagligen för att jag är skraj för att gå ensam på vissa Evenemang, alldeles ensam. Jag hatar man blygsamhet :<Men nu vill jag försöka. Jag måste våga! xO

 

Vi får se om jag lyckas komma dit....hehehe O_O (jag har aldrig varit iväg på någonting liknande förut!)

Nån som ska dit?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0