Det var "film"-kärlek vid första ögonkastet xD lol



Haha, men gud va gulligt xD Hur många kunde gissa att det här var Elijah Wood, f.d Frodo Bagger i de världskända SAGAN OM RINGEN - filmerna?

Elijah Wood var den första kändisen som jag blev riktigt kär i när jag var 10-11 år  (Efter Christina Ricci). Jag drömde och fantiserade om honom hela dagarna...haha vilka tider! (jag skrev t.om kärleksbrev till honom -_-* lol). Det var några år sedan nu, som jag accepterade att jag inte kan vara kär i en kändis - så starkt som jag kände då.

Idag så är det bara roligt att tänka på hur man reagerade - då man var yngre. Jag har en annorlunda syn på skådesspelaren, efter att jag godtog - att han faktiskt har sitt liv och jag har mitt xD haha det är så svårt att beskriva det här.

Anyway, the point is! att videon är urgullig och jag tycker fortfarande att Elijah Wood är en fantastiskt bra skådesspelare.
Nu var det tyvärr mycket länge sen som jag såg någon film av honom.

Dessutom så har jag tappat tråden, ang hur hans karriär går till väga osv.

Jag bryr mig inte om det nu. Det var då, och nu är det nu. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0