Filmer som "präglat" min helg, höhö.

Idag så gjorde jag och min sambo ett litet kap! Vi vann en auktion: 2 Gameboy Advance (lila och blå) - som vi fick betala 145 kr + 30 kr frakt. Nu blir det snart till att spela fingrarna av oss! xD sköjjsigt.


Nu ska jag skriva pyttelite om 3 filmer/serier/whatever som har präglat min helg:


Scary Movie


En helgalen komedi! Speciellt de där sexistiska scenerna - man fattar inte hur de vågar vara så udda xD Det är gött. Alla filmerna med Scary Movie är så fucking jävla bra! XDD<333333333


Phantom quest


Det var så länge sen som jag såg denna anime. Jag har ändå del 1 & 2 hemma - så jag tog och kollade på båda en gång för alla!

Den roligaste scenen: När Ayaka-san ska vakna på morgonen och Mamorou lägger ut alla väckarklockorna för att hon ska vakna. Haha ja herregud<3 :) *blinkblink*


Filippa och döden


Nu på kvällen så kollade jag litegrann på denna drama på tv'n. När jag såg den i början så tänkte jag att "men vafaan är detta", men på slutet så blev jag nästan lite tårögt faktiskt. Det var ju rätt så synd om den där Filippa egentligen. Huuwwa. Man blev liksom "shiet, det är ju så man känner sig i den åldern!" eller nått (om någon varit dum mot en osv). Om jag kommer ihåg, så kanske jag kollar på den där andra dramat också som är nästa söndag tror jag att det var.



Nu går jag. Herrå.


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-08-16 @ 23:10:30
URL: http://ohvicky.blogg.se/
Postat av: jenko

på denhär sidan tjänar man pengar hur enkelt som helst. man får 5 kr för varje medlem man värvar och 8 kr för varje medlem man värvar som man har på sin msnlista.

man kan även göra olika erbjudanden och när man kommit upp i minst 200 kr ( vilket går jättefort ) så får man in pengarna på kontot i slutet av månaden :)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=10970

Postat av: Jennyh ♡ flyttar till Malta!

Hoppas du har en trevlig kväll :)



Har min allra första frågestund nu

fråga gärna nåt du med :) kram

2009-08-17 @ 00:08:40
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0