Minirecension: Man Of The Year

jMan of the year, 2006

Huvudpersonen i den här filmen var Robin Williams. I och med att han medverkade i filmen så hade jag förhoppningar på att denna film skulle vara en bra en. Men så var det inte. Robin Williams visade sig inte alls vara ett dugg rolig, även om han spelade både komiker och president över USA. Skitsnack om Sverige, Brasilien och annat vart det och handlingen höll inte måttet.


Varför jagades den där kvinnan (presidenten blev kär i), av en massa arbetare från hennes förra arbete?

Vem var det som drogade ner henne? Varför i hela helvete - vill en komiker vara med i ett presidentval? Bara för att öka framgången? Men han ljuger ju ändå för det amerikanska folket! Skulle de egentligen ha uppskattat det han hade gjort, om det t.ex gällde här och nu?


En besvikelse-film. Onödig och trist. Jag liksom led igenom hela filmen, " ta tillbaka mina ca 2 timmar!". Min sambo tröttnade på filmen efter 5-10 minuter! Så ska det ju egentligen inte vara.


Nåväl. Det finns både bra och dåliga filmer. Denna tillhör kategori: SÄMST.


Betyget blir förstås en 0/5. Med besvikelse på att min barndomshjälten skulle prestera bättre än såhär, som han gjorde i filmen. Jag vet att han kan mycket bättre! Robin Williams är en mycket duktig skådesspelare!


Så, angående denna film. Ska man skylla på skådesspelaren eller på regisören?

Vems är felet, för att filmen blev ett misslyckat fiasko?


Kommentarer
Postat av: Gubbi

Vilken helmysig blogg!

Fortsätt så!

Kram

2009-08-16 @ 23:26:05
URL: http://gubbsi.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ flyttar till Malta!

Hoppas du har en trevlig kväll :)



Har min allra första frågestund nu

fråga gärna nåt du med :) kram

2009-08-17 @ 00:08:50
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0