Thrillers like Mord i sinnet och sånt aj lajk ~~

h

Mord i sinnet
är det bästa. Speciellt om man vill se lite "mord" framför sig.

Klockan är 2 på natten och jag har kollat på episod 2 av Mord i sinnet på DVD.
Denna serie och Mördare okänd är förjävla goa. Dom tål jag, utan att bli allergisk och få utslag.

Men varför har jag så stora problem med att kolla på kända serier som Dexter, Coldcase, CSI mfl?
Dexter kunde jag ju kolla på en period, men nu har jag tröttnat. Det känns så fejkat på nått sätt.
Min smak av serier känns mer trovärdiga, som om de händelser som utspelats i filmen hänt på riktigt.
Jag vet inte, det bara känns som så.

Morden i Midsommer kan faktiskt vara okej att se på ibland. Men inte Miss Marple.

Haha, Isn't that funny?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0