Alexandre Dumas med mera

Idag så kollade jag på filmen Greven av  Monte Cristo. En gammal film, baserad på en bok - med en story som håller.


Härnäst så blir det filmen Mannen i järnmasken. Det ska bli kul att se hur den filmen skiljer sig från den andra

(då båda filmerna är baserade på böcker av Alexandre Dumas)


Usch, vad jag suger på att kommentera filmer :( Jag vet att ni håller med mig :)


Igår såg jag i alla fall på D.E.B.S - Hur många missade den filmen?

Den va rätt lol.  HAha It sux.


Nu kollar min käraste på Dödligt vapen 3 på Tv'n. Väry Nais.

För någon dag sedan så kollade jag på Borat - filmen bara för kul.


Den smittar (Typ) av sig. Ibland så beter jag som en bortkommen utlänning.

Vad jag vill göra nu? Se Brüno -filmen ofc! Vem (faaaan) vill inte det? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0