Inköp av spel: Kingdom Hearts


Idag så var jag i Valbo med sambon och vi fyndade båda ett varsit spel på rea, och spelet jag valde att införskaffa heter KINGDOM HEARTS. Jag valde detta spel, därför att jag har hört att den på något sätt påminner om Final Fantasy (ett av mina favoritspel), dessutom lockade det med att disneykaraktärerna är med i spelet ( I love Disney). Det var ingen tvekan om saken, detta skulle väcka mina spelkänslor på nytt.


Så nu på kvällen så har jag spelat en hel del, men stannat på en plats - då det började bli lite svårare med striderna mot The Heartless, men någon dag så ska jag klara av det! Detta är nog bara tillfälligt, eller?


Det är mysigt att man kan klassa denna spelupplevelse som en film-och spel på samma gång. Man blir väl förberedd inför fighterna i spelet och spelet passar de människor som älskar Disney, film och äventyrliga spel.

k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0