It's too good to be true *__* <3

g

Nu har jag inte längre Playstation 2 - Utan ett Xbox Arcade och ett Nintendo Wii.
Jag kommer att sakna mitt PS2 litegrann tror jag, men jag är ändå happy! :)
Två spelkonsoller är väl bättre/coolare/fräshare än ett? xD haha.

(Anledningen till att jag bytte ut konsollen var mest för att det är så "%#¤% svårt att hitta bra spel till PS2 nu för tiden :<, och att det finns roligare spel till dessa konsoller. & varför det blev just 2 konsoller, var för att jag och bby var lite oense, eller vi ville ha båda xD också hade vi tur att hitta dessa för ett lågt och bra pris så då fick det bli båda två :D.). Detta är alltså "årets julklapp" för min och Bruno's del ^^


Nu är det bara till att önska sig en massa spel i julklapp, av alla andra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0