Minirecension: I KNOW WHO KILLED ME (2007)

k

LindsayLindsayLindsay.

Inte nog med att du är en begåvad skådesspelerska,
och jävligt het dessutom.
Men måste du skrämma livet ur mig, i I KNOW WHO KILLED ME?


Det mest skrämmande med filmen var de där scenerna då mördarn ba skar av
lit kroppsdelar på na, men serious jag vågade knappt kolla. Jag blundade lite då och då
under filmens gång.


Skådesspelarinsatsen var det inte någonting fel på, absolut inte.

Det är nog bara jag som blir lite skraj av att se blod och folk som lider.


Annars var storyn rätt så cool.
Fast jag fattar fortfarande inte varför det var just "han", som var den där "mördarn".
Vad tänkte han på, egentligen? (liksom)


Jag lånade denna film idag
och litade på att Lindsay skulle vara bäst
och det var hon, utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0