PS2 eller Wii?

Eftersom butiken, där vi handlade spelen igår, är så himla bäst så har dom värsta braiga erbjudandet nu!

Frågan är om vi ska satsa på det eller inte? Jag måste bestämma mig nu.

Ska jag fortfarande ha kvar mitt älskade Playstation 2 (även om det blir svårare och svårare att hitta spel), eller ska jag satsa på ett Nintendo Wii? ... då det finns mer spel att välja bland. Fastän jag helst av allt skulle velat ha en Xbox 360 annars .__. men den fanns inte med i det här erbjudandet som jag lookade på.


Isch va kasst det är att man inte kan hitta fler bra PS2 spel på senaste tiden :"<

PS! Jag absolutly älskar KH-spelet fortfarande! Känns bara så surt att jag kanske måste ge bort det för att kunna få ett billigare Wii :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0