Man får aldrig nog av animerat :-*<33333

j

Idag så såg jag på barnkarnalen på TV att det gick en animeserie som heter PIANO. Jag har aldrig hört talas om den anime'n förut och jag kollade lite på serien.


Jag tyckte då tamejfan att den liknade Weed-anime'n när det gäller "långsamheten". Karraktärerna rör sig inte så mycket, så det känns mera som om man kollar på ett konstverk mer än en film/serie. De rörde sig inte tillräckligt mycket för att få mig att tycka att den var realistisk. I övrigt så tyckte jag mycket om handlingen i alla fall :D Antagligen så kommer jag att se mer av den~~


Jag kollade färdigt på Final Fantasy Unlimited - iaf de DVD:er som jag har hemma :D Jag älskar dem, får inte nog av dem liksom ;P Annars så ska jag börja kolla på serien Princess Lovers! Den ser ut att vara spännande :) <3

j 
Princess Lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0