FMP & PF

j

För någon vecka sedan så visades dessa filmer på TV.


Flicka med pärlörhänge klockan 20.00 på TV4+, och Pulp fiction på Tv4 kl:00.15.


Dessa två filmer har jag alltid tänkt att "JAG VILL SE DOM!", men jag har aldrig haft tillfälle till det. Oftast så har jag "skjutit upp dem", till att se dem senare i framtiden. Men nu när de ändå gick på samma dag på tv'n, så kunde jag inte låta bli att kolla! Det var inte dåliga filmer, inte :P


... Förutom att Pulp Fiction var smått dryg i början, annars så var den ganska charmig.


Scarlett Johanson och Colin Firth var perfekta för rollerna i Flicka med pärlörhänge. Det var en sådan otroligt fin historia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0