Natsumisan minns:


... när hon/jag! blev helt galen i Mary-Kate och Ashley Olsen. De var mina stora idoler i mina yngre år.
Jag samlade på tidningsutklipp av dem, jag köpte nästan alla böckerna i serien Sweet 16. Alltid så ville jag höra nyheter av dem och de var det viktigaste i min vardag. Det blev även några filmer i filmhyllan med dem.

Men på senare år så försvann intresset av dem, pga att de inte syntes så mycket i media, vilket var naat good. Så då började jag dyrka en massa annat istället. Men det var ändå en rolig tid då jag var helt crazy i de här bruttorna.

Idag så tycker jag om dem också ja, alltså att jag tycker att de är bra skådesspelare och sådant, men de tar inte helt och hållet över min vardag längre som de gjorde förr.

Nu har jag så mycket annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0