Dagens bästa inköp!



Ni ser den där "Min roman"-boken här överst i bild?
Det är en "fylla i"-bok som jag fann idag och jag varrt helt DEN MÅSTE JAG HA. Punkt slut!
Jag skiter i om det är en roman jag kommer skriva eller inte; för den här boken kommer jag att använda till flödesskrivning ändå; när jag inte riktigt vet hur jag ska komma vidare (så kan man ju alltid fylla i en massa listor och grejer). Det var dagens bästa inköp! Och här ser vi mitt glasbord där jag har lite SKRIV-inspiration & sånt framme~ Tidningen skriva, anteckningsböcker med mera.



Jag vaknade 07.00 idag. Städade på förmiddagen och sen var man iväg till tandläkarn (läskigt, men det gick bra, Inga hål och allt såntdär). Också umgicks man med två väninnor på stan, gick runt i shoppingen och sånt. Sen när alla åkte hem så stack jag till bibblan en liten stund, åt middag (kyckling/pastasallad) och bläddrade i BOKREA-katalog....och när jag kände mig färdig så hämtade jag reserverade biobiljetter till DEADPOOL som jag och sambon ska se på lördag (han var ganska desperat att se den och jag bara hänger med! haha). Men det blir nog trevligt ;)

 
Resten av kvällen så har jag bara slappat, kollat på tv, fyllt på mobilen med ny musik, lekt med Zelda... Den här boken läser jag just nu med föressten....."Kreativitetskoden".... jag hoppar fortfarande emellan en massa böcker! Men läser gör jag ju, så det är ju bra det! :) håller igång liksom!

På tal om "fylla på med ny musik"....hur ser er musiksmak ut?
Något ni vill rekommendera, så skriv en kommentar vettja? :)
 
 
 
#1 - - Vargnatts bokhylla:

Deadpool vill jag se :)

Svar: Gör det ;) bra film!
Natsumisan

#2 - - MissMagic:

Åh härliga inköp! Brukar också flödeskriva! Det är så bra för att komma igång :)
Själv ska jag se Deadpool imorgon och är helt: "Yay" haha ^^

Svar: Tack ;) ja precis. Det är härligt att bara skriva av sig ^^Vad tyckte du om Deadpool? :) Den va frän tyckte jag :P
Jag gillade hur de hade klippt ihop allting liksom :D
Natsumisan

#3 - - MissMagic:

Åh härliga inköp! Brukar också flödeskriva! Det är så bra för att komma igång :)
Själv ska jag se Deadpool imorgon och är helt: "Yay" haha ^^