Min läsning: Januari-Juli 2016
Det här blir en rörig lista, för jag orkar inte gå igenom stavfel, eller skriva ner de författare/titlar som fattas ... men undrar ni någonting så kan jag kolla upp!
Det är roligt att se vilken månad som varit mest aktiv på läsfronten ;)
OKEJ, DÅ KÖR VI!
JANUARI
2/1: Djurfarmen (George Orwell) - inbunden
5/1: Svart kvinna (Fanna Ndow Norrby) - inbunden/häftad
10/1: Det kunde varit jag (Sara Olausson, Felicia iosif) - inbunden
10/1: Självkänsla nu (Mia Törnblom) - Ljudbok
13/1: Av oss blir det aldrig några riktiga damer - Häftad
15/1: Boken om jag (Althoff, Nyberg) - inbunden
15/1: Vem är du? (Stalfelt) - inbunden
16/1: Hackers (Aase Berg)- inbunden
17/1: Saga volume 5 - Häftad/Magazine
17/1: Börja skriva (Nasiell, Ström) - häftad
19/1: Du äger (Mia Törnblom) - ljudbok
20/1: Mio min mio (Lindgren)- ljudbok (re-read!)
22/1: Gummi-Tarzan - ljudbok
24/1: Uppkopplad (Felicia)-häftad
FEBRUARI
5/2: Det är jag som är Mickan! (Malin Nilsson, Vanessa Lopez)
7/2: En snippa om dagen ( Anna Åhlund)
15/2: Kreativitetskoden
MARS
1/3: Gör om mig (Hebert/Ollmark)
8/3: Äta djur (Foer)
18/3: Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig (Malmsten)
24/3: Deadpool Draculas Gauntlet
26/3: Det här hjärtat (Malmsten ljudbok)
27/3: Tomas Tranströmer dikter (ljudbok)
APRIL
1/4: Att välja glädje (Kay Polack ljudbok)
3/4: De från norr kommande leoparderna (Malmsten)
12/4: Gnister (Skugge)
18/4: Askfödd (Sabaa Tahir)
18/4: Homecomingqueen (Jörgensdotter)
18/4: Och grannsämjan är en långsam bödel (Bob Hansson)
20/4: Att växa genom möten (Polack)
24/4: Sluta kämpa börja leva (Ehdin)
MAJ
14/5: Änglarnas hemligheter
19/5: Konsten att se in i framtiden (Bill Anderton)
22/5: Hjälten (Rhonda Byrne)
26/5: Ceremonin (Kiera Cass)
18/5: The night itself (Zoe Marriot)
JUNI
4/6: Superlicious (Fahrman)
13/6: Lyckan i det lilla (Kirchsteiger)
19/6: Rör mig inte (Tahereh Mafi)
20/6: Reiki: att hela genom beröring
23/6: Lär dig leva (Billmark x 2)
24/6: Zenith part 1 (Sasha Alsberg, Lindsay Cummings)
25/6: Ody-c (comic) vol 1
28/6: Winx Club Magic Collection
JULI
2/7: Retro Stockholm (Fredrik Kullberg)
4/7: Bli en bättre löpare (Ewerlöf/Gysing)
7/7: Vargland del 1 (Storytel)
7/7: Alla borde vara feminister (Storytel)
7/7: Stockholmsjävlar
17/7: Mindfulness Eating (Elin Borg)
22/7: Mannen från Tellus (Bengt Axelsson)
26/7: Tänk låsningar och lösningar (Kjell Enhager)
Något som ni läst eller vill läsa? :)